• This topic has 78 odpovedí, 3 hlasy, and was last updated 24.03.2023/04:09 by .
Zobrazujú sa 4 príspevky - 76 až 79 (z celkového počtu 79)
  • Autor
    Príspevky
  • #49908 Odpovedať
      @kiri

      Skúsenosť nám hovorí, že to, čo je v Nemecku sa tu stane o chvíľu neskôr.

      Sme v jednom mechu.

      Čína so svojou technológiou výroby batérií kolonizuje celý svet ( a dostáva do svojej závislosti) a ako nová celosvetová lobby odstavuje tú starú – ako jej hovoria lobby ropy šejkov. Takže boj dvoch lobby a dvoch technológií. Niečo podobné, ako v nedávnej minulosti použili „ochranárske“ združenia na boj lobby chemických podnikov a výroby umelých kožuchov proti farmám na chov prírodných kožušín. A zamlčali otravu sveta chemickými splodinami, lebo si zaplatili mlčanie o svojich zločinoch. A demokracia na celom svete sa spokojne nechala podplatiť v prospech finančníkov a ich fabrík – a  továrne demokraticky zničili priemysel chovateľov za použitia demonštrantov. A aj Polície sveta útoky na prírodné kožušiny nevyšetrovali a súdy nesúdili. To je demokracia západného typu. A podobne vás takto oklamú – najprv vám klamú o výhodách – pričom zamlčia skutočnú uhlíkovú stopu elektromobilov ( a Polícia nekoná – nevyšetruje verejné klamstvo)  a súd SLÚŽI záujmom tých, čo ich platia – a nesúdi! – a potom vám elektrinu zdražia tak, že vám výhodu nie zmenia – ale okradnú. Niekto vás okráda a klame. A štát sa nielenže pozerá, ale aj napomáha.

      Životaschopnosť elektromobilov bola spochybnená po vypuknutí vojny na Ukrajine a strojnásobení veľkoobchodných cien elektrickej energie v Nemecku..Podľa údajov nemeckého úradu pre automobilovú dopravu klesol predaj nových elektromobilov v prvom mesiaci roku 2023 o 83 %. Nemecké orgány v januári znížili dotácie, údajne s cieľom potlačiť podvody pri ďalšom predaji. Nové minimá na trhu však môžu byť spôsobené aj životaschopnosťou elektromobilov pri súčasnom zvyšovaní cien energií.

      https://www.hlavnespravy.sk/koniec-nemeckych-elektrickych-snov/3054650

       

      #49927 Odpovedať
        @slavoslav

        nehehe, dolezite su dlhodobe trendy a minuly rok bola desattina predanych aut v EU cista elektrika a rastli rychlejsie ako spalovaky. Robit na zakladne januaroveho prepadu ked koncia dotacie na nakup prognozy je take v style hlavnych sprav. Uverejnia kazdu blbost, lebo vedia, ze ich citatelia sa nad tym nezamyslaju a zozeru kazdu kravinu.

        #49959 Odpovedať
          @kiri

          jedna malá správička – že by elektrizácia brzdila? Alebo je to iba politikárčenie a kupčenie so vzájomnými súhlasmi?

          https://www.hlavnydennik.sk/2023/03/03/zakaz-spalovacich-motorov-sa-odklada

           

          #50084 Odpovedať
            @kiri

            Trocha neúprosnej ekonomiky – alebo ako sme oklamaní. Zatiaľ v USA – ale aj tam žijú ĽUDIA ! „Elektromobily si kupujeme z dôvodov trvalej udržateľnosti,” povedal Matthew Avery, riaditeľ výskumu Thatcham Research. „Lenže elektrické autá nie sú veľmi udržateľné, ak musíte po menšej kolízii zahodiť celú batériu.” Akumulátory môžu stáť desiatky tisíc eur, pričom často predstavujú až 50 percent ceny elektromobilu, takže ich výmena je zväčša neekonomická. Podľa Bankrate aj malá nehoda elektromobilu, ktorá vedie k poškodeniu batérie, znamená jej výmenu, pričom náklady na opravu presiahnu 15 000 dolárov. Tak napríklad náhradná batéria pre Teslu Model 3 za 43 000 dolárov môže stáť až 20 000 dolárov.

            Zatiaľ čo niektorí výrobcovia automobilov ako Ford Motor Co (FN) a General Motors Co (GM.N) uviedli, že (údajne) uľahčili opravu batérií, Tesla Inc (TSLA.O) zvolila opačný smer so svojím modelom Y vyrobeným v Texase, ktorého nová štrukturálna batéria bola odborníkmi opísaná ako s „nulovou opraviteľnosťou”.

            https://www.hlavnespravy.sk/elektromobil-novodoba-haraburda/3086958

             

          Zobrazujú sa 4 príspevky - 76 až 79 (z celkového počtu 79)
          Reply To: Autá elektrické a hybridy
          Vaše údaje: