• This topic has 134 odpovedí, 3 hlasy, and was last updated 23.03.2024/11:25 by .
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 121 až 135 (z celkového počtu 136 )
  • Autor
    Príspevky
  • #50655
      @kiri

      Nuž – a o toto ide. A tí …veľkí propagátori …Zeleného pohonu” – ktorý vôbec nie je zelený, ale má slúžiť cudzím záujmom – a aj slúži! práve tí veľkí propagátori nahrávajú čínskym záujmom – a buď to nevedia – a slúžia ako užitoční idioti, čo zožrali návnadu aj s navijakom, lebo nerozumejú – alebo to robia cielene – teda sú agentami tohoto cudzieho záujmu.

      V každom prípade – dobre si rozmyslite, čomu a komu idete slúžiť a koho podporovaním vysadíte do sedla – do sedla nad vami.

      Práve v tom je návnada – že to akože čisté autíčko ide tichúčko po prírode – lenže – nie je vôbec čisté a ak začne horieť ( ako to doteraz robí!) niekde, kde Vy budete čakať na posede – možno spáli spolu s lesom aj vás.

      https://www.topky.sk/cl/11/2594953/Europska-unia-sa-moze-stat-rovnako-zavislou-od-cinskych-baterii-ako-bola-od-energii-z-Ruska

       

      #50668
        @kiri

        Ďaľšie potvrdenie čínskej cesty – a hlúpych trollov, čo elektroautami vedome – či nevedome pomáhajú zaviesť čínske otroctvo v Európe. Na linku sa dočítate, že je možný nový konflikt – či až vojna – a nie ako by sa dalo čakať na Tchajwane, ale vojna, čo tu už raz bola – Čína proti Vietnamu. A prečo? Kvôli vzácnym kovom – a ani nie preto, že by nebolo dobre, aby ich bolo čím viac ľudstvu k dispozícii – ale ide o iné – aj pomenované v článku: dôvodom je cit: investíciám bránia ceny, ktoré Čína v skutočnosti diktuje prostredníctvom svojho monopolu na svetovom trhu. A to je obrovský dôvod – lebo CELOSVETOVÝ diktát cien zarobí oveľa-oveľa viac, ako nejaká ťažba. Ale aj nekontrolovaných 15% navyše pokazí ten diktát cien! A to pokazí obrovské zisky = dôvod na vážny útok. Tak, ako 1. svetová vojna v skutočnosti začala kvôli projektu železnice Berlin-Bagdad, ktorým by Nemecko dostávalo ropu z Iraku a následný vývoj by ho postavil do vedenia sveta – čo Briti nechceli dopustiť – a preto podporili nejakého Gavrila Principa – začala sa malá lokálna vojna, ku ktorej sa kadekto popridával – a Nemci si neuvedomili, že je to pasca. Mali pocit sily a moci – a vojna už bola dopredu vypočítaná – a Nemcov to priviedlo k porážke, strate kolónií (ktoré si mimochodom poctivo kúpili..aj s otrokmi..) a vplyvu. Skrátka – anglosaská prešibanosť, falošnosť a vražednosť. Milióny obetí im sú NIČ – ak ide o ich IMPERIÁLNE ZÁUJMY. Takže aj toto zaváňa novým ohniskom nešťastia. A pre Čínu to bude taká malá vojna – tam ľahko doletia a dočiahnu. Možno je práve toto naplánované tak, aby sa Rusi museli rozhodnúť, koho podporia. Možno silná páka na Rusko-čínske spojenectvo. A India ani nehovorím.

        USA chcú vo Vietname hľadať vzácne kovy ako náhradu čínskych zdrojov

         

        #50809
          @kiri

          Zástancovia elektrifikácie aut väčšinou naozaj netušia, že sú užitoční idioti – skôr Veľmi užitoční idioti – presadzovania záujmov cudzej moci – nielen v Európe, ale aj všade na svete. Pod dojmom že akí sú pokrokoví – až múdri nad ostatnými – sa ukazujú a vyvyšujú – pritom likvidujú to, na čom vyrástli a čomu majú byť vďační. Ospravedlňuje ich vlastná naivita – či neznalosť? Pritom elektrické auto súčasnosti má min.dvojnásobnú uhlíkovú stopu – ak by sme to chceli tak vyjadriť, lebo jeho životnosť – daná životnosťou batérie je naplánovaná polovičná oproti existujúcim vyšpičkovaným autám s klasickým spaľovacím motorom. Ale – ako to býva imperiálnym zvykom – po zničení konkurencie budeme ovládať CELÝ trh. A výroba áut je IMPÉRIUM.  Obsadzovanie trhov beží napriek tomu, či to viete, vnímate či nevnímate. Toto je plíživé otroctvo, ktorým Čína ide odplácať západu hriechy spáchané kolonistami na ich národe. A my sa vezieme spolu s kolonistami, hoci sme nikoho nekolonizovali. Počítajte si, ako sa klame, podvádza a okráda. A mnohí tu ešte tomu tlieskajú, netušiac, že zanedlho ich Ázia nebude potrebovať – majú dosť ľudí na obsadenie celej Európy. A predtým nás tu vyčistia?

          Dve krajiny Ázie kľudne obsadia celý zaujímavý svet – Indovia PLÍŽIVO obsadzujú a kolonizujú – cez angličtinu, čo ich kolonisti nútili sa naučiť – anglicky hovoriace krajiny – Austráliu – tí z južnej suchej Indie, ktorí sú v takých podmienkach zvyknutí žiť, Indovia zo severu – kde je sneh, ľad, zima a vysoké hory Himalájí PLÍŽIVO kolonizujú Kanadu. A Čína si vezme Európu a Afriku. Sledujte a hľadajte znaky. V prílohe je vybrané o autách, na linku je to celé.

          MAP 1823 Léky! Unikl přísně tajný dokument Bruselu! Východní EU má vyplatit na desítky let dopředu Západní EU miliardy EUR výpalného za výrobu a vývoj léků! Brusel chce navíc na Západní Léky uvalit tučné poplatky, aby si Západ EU namastil státní kasy!

           

          #50834
            @kiri

            Málo se mluví o tom, že jakékoli elektrické vozítko, od koloběžky až po elektrobus nejen hoří obrovskými plameny, ale dokonce přitom velmi nebezpečně vybuchují.

            Hasiči odmítají hasit tato vozítka kvůli velké spotřebě vody a hlavně kvůli velmi obtížné  uhasitelnosti.

            Lodě odmítají převážet elektromobily.

            – pozn: kvôli poisteniu nákladu – poisťovne toto nechcú poistiť !!! – neodhadnuteľné škody pri iných nákladoch na lodiach. Aj zadymené  a páchnuce je poškodené!

            #50842
              @kiri

              Elektromobily, které se vybily v chladném počasí, stojí nečinně. Avšak i běžná auta pak také uvíznou mezi elektromobily a nemohou objet vybitá auta. Stejně je tomu i v České republice. Sněžení v Německu přirozeně upravilo pohyb aut – silnice se prakticky zastavily. Stejně jako letadla a vlaky. Tentokrát však došlo i na „předváděcí představení“ pro fanoušky elektromobilů, které se staly téměř hlavní příčinou dopravních zácp. Podle německých médií je mnoho dálnic v zemi zablokovaných kvůli vybitým bateriím elektromobilů v mrazu . Čili důvodem zastávky nebyl samotný sníh, ale pokles teploty.

              https://cz24.news/ak-to-je-pruser-toto-nejsou-zabery-z-apokalyptickeho-filmu-ale-nemecko-dnesnich-dnu-a-elektromobily-ktere-se-vybily-v-chladnem-pocasi/

               

              #50844
                @kiri

                Akí “umelci” si kupujú elektrické autá:   ….informuje americká stránka:

                https://www.breitbart.com/europe/2023/12/04/electric-car-fire-started-after-owner-tried-to-pre-warm-battery-with-toaster/

                Rozmrazoval elektromobil hriankovačom: ZHORELO AUTO AJ DOM!

                Požiar elektrického auta i domu začal po tom, čo sa majiteľ pokúsil predhriať batériu… pomocou hriankovača! Hriankovač, ktorý jeho majiteľ umiestnil pod elektrické vozidlo, aby zohrial jeho batériu, pravdepodobne spôsobil požiar, ktorý zničil auto a poškodil neďaleký dom v južnom Dánsku, uviedla v pondelok polícia.

                Dánska polícia uviedla, že „dôrazne odrádza“ ľudí od používania tejto metódy na ohrev energetických článkov, informuje americký Breitbart.

                “Príčinu požiaru možno s najväčšou pravdepodobnosťou nájsť v hriankovači, ktorý majiteľ auta umiestnil pod prednú časť svojho auta, aby udržal batériu v teple,” uviedla polícia v dennej správe.

                K požiaru došlo v sobotu v Stenlille, asi 60 kilometrov juhozápadne od Kodane. Nikto sa nezranil.

                Auto bolo zaparkované v prístrešku pre vozidlá, ktorý bol súčasťou domu a tvorí ho plochá strecha podopretá stĺpikmi. Značka auta nebola známa a tiež nebolo bezprostredne jasné, či bol poškodený dom majiteľa vozidla alebo susedov dom.

                Majiteľovi auta, okrem toho, že prišiel o elektromobil a pravdepodobne i o dom, hrozí pokuta.

                #50928
                  @kiri

                  Konečne veľké Pozitívum vojny na Ukrajine?

                  Koniec EKO sna? Nemci prestali dotovať elektromobily. Nemajú na to..

                  https://www.hlavnydennik.sk/2023/12/18/koniec-eko-sna

                   

                  #50950
                    @kiri

                    Ak nás fšetkých oyebávajú tľachami a MEGA klamstvami o uhlíkovej stope automobilov – najmä naftových ! – tak si pozrite, koľko uhlíkovej stopy priniesol vývoj týchto elektro-oblúd, ktorých značky sú určené pre NAJ MEGA Milionárov, šejkov, bankárov, tiež skrytých majiteľov vojenského priemyslu a podobne ( komplet vymenujem nabudúce). Naozaj si predstavte cenu vývoja v CO2 a uhlíkovej stope – a to sa ešte nebavíme o ich súkromných a firemných TRYSKOVÝCH lietadlách a megajachtách. Myslím, že hneď bude jasné ako sme všetci klamaní – a o koľko nás už doteraz okradli.

                    A verte, že nás chcú okradnúť aj o Národné parky, Obory a aj poľovnícke revíry. A okradnú aj podnikateľov. Nech si naši chudobní mužíci nemyslia, že sú nebodaj partnermi pre megakolonistov, ktorí už  500 rokov vysávajú Afriku, Indiu, načisto ukradli obe Ameriky a Austráliu. To ani náhodou.

                    A potom budú mať NA ešte obludnejšie autá.
                    Top 10 Craziest Concept Cars 2022

                     

                    #50960
                      @kiri

                      Jeden krátky video dokument o tom, ako dopadnú elektrické autá pri zimnej prevádzke – mínusové teploty sú uvádzané vždy pri konkrétnom aute počas videa. Takéto auto vás spoľahlivo zabije – ak vás nechá v takom mraze niekde pri ceste. Takže vrele doporučujem všetkým samo vrahom na Darwinov test inteligencie.

                      #50975
                        @kiri

                        Jedna zaujímavosť – sledovanie, špehovanie a to pod krásnym názvom – zber dát!

                        https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/695487-unia-uz-vidi-data-o-spotrebe-rychlosti-a-odjazdenych-kilometroch-mozete-to-zakazat/

                         

                        #50981
                          @kiri

                          Zdá sa, že mnohé informácie sa k VOLIČOM nedostanú práve preto, že ich vlády nezverejňujú – teda NEDEMOKRATICKY ovplyvňujú trh – čo je asi aj zločin, pretože každá vlády deklaruje ( falošne !) že štát je demokratický. Teda vládne klamstvá voličom a občanom. Jedným z často vídaných postupov je, vypustiť informáciu hlboko v noci a rýchlo ju prekryť a odsunúť dozadu pripraveným množstvom iných správ. Tak si počítajte a stále majte na mysli, čia agenda a čia prevaha je elektromobilita. Komu sa vlastne Európska únia podkladá a komu pokľaká zvelebovaním a priam násilným presadzovaním tejto agendy. Z toho vyplývajú otázky ako pri organizovaní akcie Covid – kto bol tajne pripravený, kto nakúpil tisíce testov keď ešte nič nevypuklo, kto nakúpil stovky kontajnerov na testovacie miesta – keď ešte nič nevypuklo, kto nakúpil milióny rúšok a respirátov, keď sa ešte nič nevedelo? – Ako bol podvedený VOLIČ a OBČAN VYBRATOU skupinou podvodníkov – dnes veľkých podnikateľov? A podobne tu – kto je ako z vedenia EÚ zainteresovaný na podvodoch – núteniach OBČANOV a VOLIČOV k nakupovaniu podsúvaného produktu k jeho škode? Prečo by sme nemohli rovnako ako nás nútia – organizovať protesty? A zdá sa, že mnohí, čo sa nechali nachytať na vlastnej škode pochopili ako boli zavedení a oklamaní. A mnohí to už aj prezentujú.

                          A aby to nebolo iba o zlu – troška reality v prílohách:

                          https://zemavek.sk/katastrofalna-situacia-na-trhu-elektromobilov-nezaujem-o-ne-meni-vyrobne-programy-a-zatvara-fabriky/

                           

                          #50986
                            @kiri

                            Je to asi smola – alebo už aj prírode prišla trpezlivosť s Mega-Obr-Manipuláciou …naivných? Nuž, tak si užili – užijú a užívať budú zlyhania toho, čomu (chvíľu) verili. Neviem aké pocity má super podnikateľ, ktorý hanebne zostal trčať a je odkázaný na záchranné akcie len preto, že sa nechal oklamať nanútenou reklamou. A ako by ste sa cítili vy, keby ste po poľovačke hlboko v noci museli volať kamošom aby pre vás aspoň prišli, ak už tam tú úžasnú elektosrandu necháte a budete ju oživovať benzínovým agregátom celý ďalší deň, najmä ak máte strelené a vôbec nemáte šancu s tým dačo urobiť, lebo elektro nefunguje. ALE – má to jednu výhodu – ak sa vybilo a zmrzlo – aspoň nezhodí a nikto ho neukradne. Inak – úprimne – kto by chcel kradnúť takú Hujovinu???

                            https://hnonline.sk/auto/novinky/96126981-zamrznuta-amerika-sa-stala-cintorinom-elektromobilov-odtahovky-tam-vsak-maju-raj

                            tu viac:

                            https://www.youtube.com/results?search_query=electric+cars+in+cold+weather

                             

                            #51010
                              @kiri

                              Průmyslové sdružení VDA předpovídá, že prodej čistě elektrických automobilů v Německu letos klesne o 14 %, jak informoval německý deník Welt: príčiny?

                              – strata dotácií ( peniaze boli ukradnuté taktiež slniečkármi a presmerované na Ukrajinu – aspoň dačo dobré),

                              – faktor neistoty batérií – samovznietenia, strácajú 50% kapacity v zime a i.

                              …a ešte perlička – videli ste prívesný vozík, či karavan za elektrickým autom? Kam by ste došli???

                              Odborník na automobily profesor Ferdinand Dudenhöffer se k tomuto vývoji vyjádřil ve své nedávné analýze: „Vypadá to, že krátký boom elektromobilů v Německu se chýlí ke konci.“

                              Krátký boom elektromobilů se blíží ke konci. Němci stále více odmítají nákup elektromobilů

                               

                              #51112
                                @kiri

                                Hoops…užitoční idioti  a agenti čínou ovládanej elektromobility nebudú nadšení.

                                Veľmi nepríjemné sú štúdie, ktorých zadanie sa nedá ovládať a naozaj študujú všetko:

                                Štúdia z roku 2022 od nezávislej globálnej testovacej a výskumnej spoločnosti Emissions Analytics so sídlom v Spojenom kráľovstve zistila, že počas cesty dlhej 1 000 míľ vypúšťajú elektromobily do životného prostredia 1 850-krát viac znečisťujúcich látok ako ich plynové náprotivky, a to v dôsledku vyššej hmotnosti, ktorú spotrebujú. cez pneumatiky EV.

                                Cca preložené v prílohe:

                                https://www.naturalnews.com/2024-03-12-evs-pollute-environment-more-than-gas-powered-vehicles.html

                                 

                                #51183
                                  @kiri

                                  Emise CO₂ z elektrických aut jsou podle německé analýzy dvakrát vyšší než u spalovacích motorů
                                  Klíčovým prvkem dekarbonizační ideologie Evropské unie je nadirigovaný přechod na povinnou elektromobilitu od roku 2035. Ovšem emise CO₂ z čistě elektrických automobilů jsou podle německé analýzy dvakrát vyšší než u spalovacích motorů.

                                  V případě Německa a jeho energetického mixu se tyto baterie stále podstatně nabíjejí z emisních energetických zdrojů (uhlí, zemní plyn), takže za čistě elektrickým autem v běžném provozu zůstává neuvěřitelně vysoká stopa emisí CO₂ – v průměru 230 gramů na 1 km.

                                  Je tomu skutečně tak, že německé elektromobily mají většinou svůj výfuk v uhelné či plynové elektrárně.

                                  Jistě, v lokálním městském provozu to emisně pomáhá, ale pro celou planetu je to naopak.

                                  Pro srovnání: SUV model Škoda Kodiaq 4×4 s motorem TDI 110 kW má oficiální emise CO₂ v průměru 141 g/km.

                                Zobrazuje sa 15 príspevkov - 121 až 135 (z celkového počtu 136 )
                                • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.