Úvodná stránka › Diskusné Fóra › P R Í S L U Š E N S T V O › Vozidlá, autá, traktory… › Autá elektrické a hybridy
- Toto téma obsahuje 165 odpovedí, 3 hlasy, a bola naposledny upravená 13.01.2025/08:34 od .
-
AutorPríspevky
-
18/09/2023 o 10:34 #50655
Nuž – a o toto ide. A tí …veľkí propagátori …Zeleného pohonu“ – ktorý vôbec nie je zelený, ale má slúžiť cudzím záujmom – a aj slúži! práve tí veľkí propagátori nahrávajú čínskym záujmom – a buď to nevedia – a slúžia ako užitoční idioti, čo zožrali návnadu aj s navijakom, lebo nerozumejú – alebo to robia cielene – teda sú agentami tohoto cudzieho záujmu.
V každom prípade – dobre si rozmyslite, čomu a komu idete slúžiť a koho podporovaním vysadíte do sedla – do sedla nad vami.
Práve v tom je návnada – že to akože čisté autíčko ide tichúčko po prírode – lenže – nie je vôbec čisté a ak začne horieť ( ako to doteraz robí!) niekde, kde Vy budete čakať na posede – možno spáli spolu s lesom aj vás.
Attachments:
26/09/2023 o 09:37 #50668Ďaľšie potvrdenie čínskej cesty – a hlúpych trollov, čo elektroautami vedome – či nevedome pomáhajú zaviesť čínske otroctvo v Európe. Na linku sa dočítate, že je možný nový konflikt – či až vojna – a nie ako by sa dalo čakať na Tchajwane, ale vojna, čo tu už raz bola – Čína proti Vietnamu. A prečo? Kvôli vzácnym kovom – a ani nie preto, že by nebolo dobre, aby ich bolo čím viac ľudstvu k dispozícii – ale ide o iné – aj pomenované v článku: dôvodom je cit: investíciám bránia ceny, ktoré Čína v skutočnosti diktuje prostredníctvom svojho monopolu na svetovom trhu. A to je obrovský dôvod – lebo CELOSVETOVÝ diktát cien zarobí oveľa-oveľa viac, ako nejaká ťažba. Ale aj nekontrolovaných 15% navyše pokazí ten diktát cien! A to pokazí obrovské zisky = dôvod na vážny útok. Tak, ako 1. svetová vojna v skutočnosti začala kvôli projektu železnice Berlin-Bagdad, ktorým by Nemecko dostávalo ropu z Iraku a následný vývoj by ho postavil do vedenia sveta – čo Briti nechceli dopustiť – a preto podporili nejakého Gavrila Principa – začala sa malá lokálna vojna, ku ktorej sa kadekto popridával – a Nemci si neuvedomili, že je to pasca. Mali pocit sily a moci – a vojna už bola dopredu vypočítaná – a Nemcov to priviedlo k porážke, strate kolónií (ktoré si mimochodom poctivo kúpili..aj s otrokmi..) a vplyvu. Skrátka – anglosaská prešibanosť, falošnosť a vražednosť. Milióny obetí im sú NIČ – ak ide o ich IMPERIÁLNE ZÁUJMY. Takže aj toto zaváňa novým ohniskom nešťastia. A pre Čínu to bude taká malá vojna – tam ľahko doletia a dočiahnu. Možno je práve toto naplánované tak, aby sa Rusi museli rozhodnúť, koho podporia. Možno silná páka na Rusko-čínske spojenectvo. A India ani nehovorím.
USA chcú vo Vietname hľadať vzácne kovy ako náhradu čínskych zdrojov
04/11/2023 o 13:44 #50809Zástancovia elektrifikácie aut väčšinou naozaj netušia, že sú užitoční idioti – skôr Veľmi užitoční idioti – presadzovania záujmov cudzej moci – nielen v Európe, ale aj všade na svete. Pod dojmom že akí sú pokrokoví – až múdri nad ostatnými – sa ukazujú a vyvyšujú – pritom likvidujú to, na čom vyrástli a čomu majú byť vďační. Ospravedlňuje ich vlastná naivita – či neznalosť? Pritom elektrické auto súčasnosti má min.dvojnásobnú uhlíkovú stopu – ak by sme to chceli tak vyjadriť, lebo jeho životnosť – daná životnosťou batérie je naplánovaná polovičná oproti existujúcim vyšpičkovaným autám s klasickým spaľovacím motorom. Ale – ako to býva imperiálnym zvykom – po zničení konkurencie budeme ovládať CELÝ trh. A výroba áut je IMPÉRIUM. Obsadzovanie trhov beží napriek tomu, či to viete, vnímate či nevnímate. Toto je plíživé otroctvo, ktorým Čína ide odplácať západu hriechy spáchané kolonistami na ich národe. A my sa vezieme spolu s kolonistami, hoci sme nikoho nekolonizovali. Počítajte si, ako sa klame, podvádza a okráda. A mnohí tu ešte tomu tlieskajú, netušiac, že zanedlho ich Ázia nebude potrebovať – majú dosť ľudí na obsadenie celej Európy. A predtým nás tu vyčistia?
Dve krajiny Ázie kľudne obsadia celý zaujímavý svet – Indovia PLÍŽIVO obsadzujú a kolonizujú – cez angličtinu, čo ich kolonisti nútili sa naučiť – anglicky hovoriace krajiny – Austráliu – tí z južnej suchej Indie, ktorí sú v takých podmienkach zvyknutí žiť, Indovia zo severu – kde je sneh, ľad, zima a vysoké hory Himalájí PLÍŽIVO kolonizujú Kanadu. A Čína si vezme Európu a Afriku. Sledujte a hľadajte znaky. V prílohe je vybrané o autách, na linku je to celé.
Attachments:
27/11/2023 o 12:59 #50834Málo se mluví o tom, že jakékoli elektrické vozítko, od koloběžky až po elektrobus nejen hoří obrovskými plameny, ale dokonce přitom velmi nebezpečně vybuchují.
Hasiči odmítají hasit tato vozítka kvůli velké spotřebě vody a hlavně kvůli velmi obtížné uhasitelnosti.
Lodě odmítají převážet elektromobily.
– pozn: kvôli poisteniu nákladu – poisťovne toto nechcú poistiť !!! – neodhadnuteľné škody pri iných nákladoch na lodiach. Aj zadymené a páchnuce je poškodené!
05/12/2023 o 23:37 #50842Elektromobily, které se vybily v chladném počasí, stojí nečinně. Avšak i běžná auta pak také uvíznou mezi elektromobily a nemohou objet vybitá auta. Stejně je tomu i v České republice. Sněžení v Německu přirozeně upravilo pohyb aut – silnice se prakticky zastavily. Stejně jako letadla a vlaky. Tentokrát však došlo i na „předváděcí představení“ pro fanoušky elektromobilů, které se staly téměř hlavní příčinou dopravních zácp. Podle německých médií je mnoho dálnic v zemi zablokovaných kvůli vybitým bateriím elektromobilů v mrazu . Čili důvodem zastávky nebyl samotný sníh, ale pokles teploty.
06/12/2023 o 08:30 #50844Akí „umelci“ si kupujú elektrické autá: ….informuje americká stránka:
Rozmrazoval elektromobil hriankovačom: ZHORELO AUTO AJ DOM!
Požiar elektrického auta i domu začal po tom, čo sa majiteľ pokúsil predhriať batériu… pomocou hriankovača! Hriankovač, ktorý jeho majiteľ umiestnil pod elektrické vozidlo, aby zohrial jeho batériu, pravdepodobne spôsobil požiar, ktorý zničil auto a poškodil neďaleký dom v južnom Dánsku, uviedla v pondelok polícia.
Dánska polícia uviedla, že „dôrazne odrádza“ ľudí od používania tejto metódy na ohrev energetických článkov, informuje americký Breitbart.
„Príčinu požiaru možno s najväčšou pravdepodobnosťou nájsť v hriankovači, ktorý majiteľ auta umiestnil pod prednú časť svojho auta, aby udržal batériu v teple,“ uviedla polícia v dennej správe.
K požiaru došlo v sobotu v Stenlille, asi 60 kilometrov juhozápadne od Kodane. Nikto sa nezranil.
Auto bolo zaparkované v prístrešku pre vozidlá, ktorý bol súčasťou domu a tvorí ho plochá strecha podopretá stĺpikmi. Značka auta nebola známa a tiež nebolo bezprostredne jasné, či bol poškodený dom majiteľa vozidla alebo susedov dom.
Majiteľovi auta, okrem toho, že prišiel o elektromobil a pravdepodobne i o dom, hrozí pokuta.
19/12/2023 o 00:56 #50928Konečne veľké Pozitívum vojny na Ukrajine?
Koniec EKO sna? Nemci prestali dotovať elektromobily. Nemajú na to..
https://www.hlavnydennik.sk/2023/12/18/koniec-eko-sna
01/01/2024 o 22:28 #50950Ak nás fšetkých oyebávajú tľachami a MEGA klamstvami o uhlíkovej stope automobilov – najmä naftových ! – tak si pozrite, koľko uhlíkovej stopy priniesol vývoj týchto elektro-oblúd, ktorých značky sú určené pre NAJ MEGA Milionárov, šejkov, bankárov, tiež skrytých majiteľov vojenského priemyslu a podobne ( komplet vymenujem nabudúce). Naozaj si predstavte cenu vývoja v CO2 a uhlíkovej stope – a to sa ešte nebavíme o ich súkromných a firemných TRYSKOVÝCH lietadlách a megajachtách. Myslím, že hneď bude jasné ako sme všetci klamaní – a o koľko nás už doteraz okradli.
A verte, že nás chcú okradnúť aj o Národné parky, Obory a aj poľovnícke revíry. A okradnú aj podnikateľov. Nech si naši chudobní mužíci nemyslia, že sú nebodaj partnermi pre megakolonistov, ktorí už 500 rokov vysávajú Afriku, Indiu, načisto ukradli obe Ameriky a Austráliu. To ani náhodou.
A potom budú mať NA ešte obludnejšie autá.
Top 10 Craziest Concept Cars 2022
04/01/2024 o 23:04 #50960Jeden krátky video dokument o tom, ako dopadnú elektrické autá pri zimnej prevádzke – mínusové teploty sú uvádzané vždy pri konkrétnom aute počas videa. Takéto auto vás spoľahlivo zabije – ak vás nechá v takom mraze niekde pri ceste. Takže vrele doporučujem všetkým samo vrahom na Darwinov test inteligencie.
Attachments:
15/01/2024 o 10:37 #50975Jedna zaujímavosť – sledovanie, špehovanie a to pod krásnym názvom – zber dát!
23/01/2024 o 01:04 #50981Zdá sa, že mnohé informácie sa k VOLIČOM nedostanú práve preto, že ich vlády nezverejňujú – teda NEDEMOKRATICKY ovplyvňujú trh – čo je asi aj zločin, pretože každá vlády deklaruje ( falošne !) že štát je demokratický. Teda vládne klamstvá voličom a občanom. Jedným z často vídaných postupov je, vypustiť informáciu hlboko v noci a rýchlo ju prekryť a odsunúť dozadu pripraveným množstvom iných správ. Tak si počítajte a stále majte na mysli, čia agenda a čia prevaha je elektromobilita. Komu sa vlastne Európska únia podkladá a komu pokľaká zvelebovaním a priam násilným presadzovaním tejto agendy. Z toho vyplývajú otázky ako pri organizovaní akcie Covid – kto bol tajne pripravený, kto nakúpil tisíce testov keď ešte nič nevypuklo, kto nakúpil stovky kontajnerov na testovacie miesta – keď ešte nič nevypuklo, kto nakúpil milióny rúšok a respirátov, keď sa ešte nič nevedelo? – Ako bol podvedený VOLIČ a OBČAN VYBRATOU skupinou podvodníkov – dnes veľkých podnikateľov? A podobne tu – kto je ako z vedenia EÚ zainteresovaný na podvodoch – núteniach OBČANOV a VOLIČOV k nakupovaniu podsúvaného produktu k jeho škode? Prečo by sme nemohli rovnako ako nás nútia – organizovať protesty? A zdá sa, že mnohí, čo sa nechali nachytať na vlastnej škode pochopili ako boli zavedení a oklamaní. A mnohí to už aj prezentujú.
A aby to nebolo iba o zlu – troška reality v prílohách:
Attachments:
24/01/2024 o 08:41 #50986Je to asi smola – alebo už aj prírode prišla trpezlivosť s Mega-Obr-Manipuláciou …naivných? Nuž, tak si užili – užijú a užívať budú zlyhania toho, čomu (chvíľu) verili. Neviem aké pocity má super podnikateľ, ktorý hanebne zostal trčať a je odkázaný na záchranné akcie len preto, že sa nechal oklamať nanútenou reklamou. A ako by ste sa cítili vy, keby ste po poľovačke hlboko v noci museli volať kamošom aby pre vás aspoň prišli, ak už tam tú úžasnú elektosrandu necháte a budete ju oživovať benzínovým agregátom celý ďalší deň, najmä ak máte strelené a vôbec nemáte šancu s tým dačo urobiť, lebo elektro nefunguje. ALE – má to jednu výhodu – ak sa vybilo a zmrzlo – aspoň nezhodí a nikto ho neukradne. Inak – úprimne – kto by chcel kradnúť takú Hujovinu???
tu viac:
https://www.youtube.com/results?search_query=electric+cars+in+cold+weather
08/02/2024 o 16:56 #51010Průmyslové sdružení VDA předpovídá, že prodej čistě elektrických automobilů v Německu letos klesne o 14 %, jak informoval německý deník Welt: príčiny?
– strata dotácií ( peniaze boli ukradnuté taktiež slniečkármi a presmerované na Ukrajinu – aspoň dačo dobré),
– faktor neistoty batérií – samovznietenia, strácajú 50% kapacity v zime a i.
…a ešte perlička – videli ste prívesný vozík, či karavan za elektrickým autom? Kam by ste došli???
Odborník na automobily profesor Ferdinand Dudenhöffer se k tomuto vývoji vyjádřil ve své nedávné analýze: „Vypadá to, že krátký boom elektromobilů v Německu se chýlí ke konci.“
Krátký boom elektromobilů se blíží ke konci. Němci stále více odmítají nákup elektromobilů
Attachments:
15/03/2024 o 04:14 #51112Hoops…užitoční idioti a agenti čínou ovládanej elektromobility nebudú nadšení.
Veľmi nepríjemné sú štúdie, ktorých zadanie sa nedá ovládať a naozaj študujú všetko:
Štúdia z roku 2022 od nezávislej globálnej testovacej a výskumnej spoločnosti Emissions Analytics so sídlom v Spojenom kráľovstve zistila, že počas cesty dlhej 1 000 míľ vypúšťajú elektromobily do životného prostredia 1 850-krát viac znečisťujúcich látok ako ich plynové náprotivky, a to v dôsledku vyššej hmotnosti, ktorú spotrebujú. cez pneumatiky EV.
Cca preložené v prílohe:
https://www.naturalnews.com/2024-03-12-evs-pollute-environment-more-than-gas-powered-vehicles.html
23/03/2024 o 11:18 #51183Emise CO₂ z elektrických aut jsou podle německé analýzy dvakrát vyšší než u spalovacích motorů
Klíčovým prvkem dekarbonizační ideologie Evropské unie je nadirigovaný přechod na povinnou elektromobilitu od roku 2035. Ovšem emise CO₂ z čistě elektrických automobilů jsou podle německé analýzy dvakrát vyšší než u spalovacích motorů.V případě Německa a jeho energetického mixu se tyto baterie stále podstatně nabíjejí z emisních energetických zdrojů (uhlí, zemní plyn), takže za čistě elektrickým autem v běžném provozu zůstává neuvěřitelně vysoká stopa emisí CO₂ – v průměru 230 gramů na 1 km.
Je tomu skutečně tak, že německé elektromobily mají většinou svůj výfuk v uhelné či plynové elektrárně.
Jistě, v lokálním městském provozu to emisně pomáhá, ale pro celou planetu je to naopak.
Pro srovnání: SUV model Škoda Kodiaq 4×4 s motorem TDI 110 kW má oficiální emise CO₂ v průměru 141 g/km.
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.