Úvodná stránka › Diskusné Fóra › P R Í S L U Š E N S T V O › Vozidlá, autá, traktory… › Autá elektrické a hybridy
- Toto téma obsahuje 165 odpovedí, 3 hlasy, a bola naposledny upravená 13.01.2025/08:34 od .
-
AutorPríspevky
-
24/05/2021 o 08:04 #46983
Panstvo -…HMMM…doporučujem čítať nielen článok, ale aj komenty pod článkom. A ešte raz pripomínam, že je to priamo stránka Hybrid.cz…sám neviem, či je to tak inteligentný český humor, alebo dnešná realita idiociny. Už mi k tomu chýba len liščí ohon a ebonitová tyč…
http://www.hybrid.cz/skoda-e-mona-nova-sluzba-mobilniho-nabijeni-elektromobilu
09/06/2021 o 13:09 #47047Pozor – toto nie je môj názor, ale názor spoločnosti, čo INVESTUJE do prírodných zdrojov: Investor do prírodných zdrojov Goehring & Rozencwajg si myslí, že rozdiel môže byť len „zanedbateľný“. Pre poľovníka je podstatné – pri jazde v teréne – aj HMOTNOSŤ vozidla – čo auto napr pri jazde PO SVAHU ťahá auto dole bokom – na mokrej tráve, či snehu sakra limitujúca záležitosť. Pripomínam NEVOJAKOM, že tento spôsob jazdy bol na vojenskej službe normálne cvičeným spôsobom jazdy pri získaní vyššej odbornosti ! Len vlastníctvo terénneho auta NE-STA-ČÍ !!! – Analýza detailne popisuje obrovské množstvo energie (a v širšom zmysle CO2) potrebnej na výrobu batérie, keďže typický elektromobil je v priemere o 50% ťažší ako podobný automobil so spaľovacím motorom.
K tejto téme ešte ďalšia odborná pripomienka – čítajte aj diskusiu pod článkom. Je prevádzka elektromobilu skutočne tak lacná, ako sa hovorí? Pri vyhodnotení jazdy po diaľnici je NEpovedané mnohé – napr. k cene prepravy je treba zarátať aj PRESPANIE v hoteli na ceste a niekoľko dní dovolenky – ak idete s takým autom z BA napr na poľovku do Košíc – a čo v ZIME??? – vtedy sa dojazd neúmerne skracuje v závislosti na nočných teplotách. V komentároch, kde napádajú nevypovedané zásadné veci – napr. cena náhradnej batérie cca 10 000 E a jej ničenie rýchlonabíjaním – a jej krátky cyklus života – čo pri spaľovacom motore nieje – priveľa zamlčaných nákladov = klamanie národa – je to sprisahanie proti životnému prostrediu a ľúdstvu od záujmových skupín!
22/06/2021 o 14:05 #47060Postižená baterie funguje jako silný akcelerátor požáru kvůli řetězové reakci a musí navíc zcela vyhořet, což může také zabrat až dva dny. V únoru se bavorský Kulmbach stal prvním německým městem, které kvůli tomu pro e-auta zavřelo podzemní garáže.
Peklo od elektrického autobusu v německém Hanoveru, explozivní požár
05/07/2021 o 22:43 #47108<h1 class=“article-title“>Proč hoří elektromobily? Mechanizmus:</h1>
V elektromobilech může zahořet baterie. „Příčinou požáru je hořčík a mangan, zápalnou šňůru jim zajistí lithium, ve kterém dojde ke zkratům mezi katodou a anodou. Hořčík se v bateriích nachází v podobě velmi tenké, snadno vznětlivé fólie, k vznícení obyčejně dojde při nadměrném zahřátí,“Podle Vladana Marcalíka může k nadměrnému zahřátí dojít při nabíjení ve chvíli, kdy došlo k poruše chlazení baterie, nebo při nadměrném vybíjení, typicky při prudké akceleraci vozu. „Fólie potažená hořčíkem se vznítí a následuje nezadržitelná chemická reakce hoření bez nutného přístupu kyslíku, protože hořčík svým hořením kyslík vytváří,“
15/07/2021 o 06:21 #47249Páni kolegovia, pri štúdiu VHODNOSTI elektrických áut či hybridov som dávnejšie narazil na takúto vec – porovnanie hmotností rôznych superšportov až hyperšportov s elektrickou Teslou. Veľmo zaujímavé čítanie:
https://www.autohled.cz/a/tesla/model-s/hmotnost
16/08/2021 o 14:18 #47466V hornej téme je reč o grafénových batériách – tu je dačo bližšie o tom – ale to o neskočiť na lep platí TRVALE:
https://cz.sputniknews.com/20210813/skutecna-hrozba-pro-evropske-automobilky-konecna-promluvila-o-vynalezu-ciny-a-kratkozrakosti-eu-15484557.html18/08/2021 o 05:51 #47468A vyšlo šidlo z vreca von – komu je výhodné tlačiť elektrifikáciu vozenia? Pripravuje sa veľké zdražovanie elektriny – až o jednu pätinu ceny! A čo tí, ktorým kúria elektrinou? Všetky nové projekty – aj panelákov – sú bez (ruského) plynu. Je to ožobráčenie národa.
Fico: Elektrina môže ísť hore o 15 až 20 percent! Keď zdražie energia, zdražie všetko
https://www.teraz.sk/spravy/smer-sd-vlada-by-mala-predlozit-pla/570522-clanok.html
28/08/2021 o 14:40 #47505Nemecko tvorí REKORDNE veľké emisie kvôli elektrifikácii áut !
https://www.autojournal.cz/elektrifikace-v-praxi-nemecko-chrli-rekordne-velke-emise/
06/09/2021 o 12:34 #47566úplne fasa – elektrokolobežka štartuje – a keby tak za jazdy, že na nej stojíš a ideš tak 50km/hod…to by bol adrenalínček – ako ohnivý voz z indického eposu Mahábhárata a Rámájana, alebo keď Eliáš vystúpil do neba…Electric scooter burned in fire Croatia Zagreb
…a neustále znovu sa zapaľovanie – to hasenie vodou je dosť odvaha. Alebo iné?
E Bike with a Burning Battery
12/09/2021 o 20:55 #47584krásna informácia – ako sme manipulovaní a klamaní – napr. v Nórsku sú masívne dotácie do elektromobilov dotované práve Z PREDAJA ROPY !
A vychádza to tak, že za celou elektromobilitou je Čína – vlastní väčšinu svetových nálezísk kovov na výrobu elektrobatérií do elektromobilov ( a najmä v Afrike ťažba týchto kovov podporuje a spôsobuje detskú prácu a až detské otroctvo).
21/09/2021 o 12:24 #47594Škandál a veľké klamstvo ! Kde je trestný čin klamania národa?
https://www.facebook.com/javis.zubri/videos/281556267117142/
presne ako na obrázku
Attachments:
13/10/2021 o 22:19 #47680Pokud vozidlo odstavíte s vybitou baterií a necháte týden v klidu, zjistíte následně, že už s ním neujedete ani metr a pokud se pokusíte baterii dobít, riskujete požár.(Li-baterie, ponechaná delší dobu ve vybitém stavu, se sama zničí, někdy přitom i zahoří, nebo vybuchne.) Navíc elektromobil nelze táhnout po silnici, jako klasické auto, jediná možnost je naložení na odtahový vůz! Po cca 5 letech, (při soustavném používání rychlonabíjení i dřív), klesne kapacita baterie na neakceptovatelnou hodnotu a je tu problém. Nikdo neumí dosloužilou baterii vyměnit a následně ekologicky zlikvidovat. Viac vysvetlení v prílohe.
14/10/2021 o 19:08 #47682Čína sa pripravila na ovládnutie sveta. Elektrifikácia je čínska mucholapka – a Európa sa krásne nalepila – chytila. Elektrifikáciou Čína bojuje proti ropnému ovládaniu sveta – lebo on chce svet ovládať cez elektrinu – a darí sa jej. A EÚ jej nielen skočila na lep – ale nádherne bojuje sama proti sebe! Výsledky už začínate cítiť. Naše vlády – aj slovenská a aj česká sú kolaboranti – teda vlastitzradcovia. Čína ovláda svetové zásoby prvkov na výrobu batérií – preto presadzuje elektromobily – a tým ide proti vlastníkom zásob ropy. Ak budú elektroautá – padnú zisky výrobcom benzínu a nafty. A tým ich zase získajú tí, čo zarobia peniaze – kúpia krachujúce odvetvia – teda je to útok Čína na (hlavne) Arabov – ale aj Amíkov. Ekonomická vojna – plus útok covidom = krach západného sveta a jeho zákup Čínou. Tak si počítajte, ako Číéna ovládla autopriemysel – korunu západného štýlu života – bez čipov sa nebude vyrábať.
VERU VERU HOVORÍM VÁM – EŠTE NÁM BUDÚ DOBRÉ KOMUNISTICKÉ VÉTRIESKY BEZ ČIPOV A BEZ AdBLUE. Ako postavili komunistické Československo – tak nás zachránia aj druhý raz. Hádam ich je v enzetoch ešte dosť!
15/10/2021 o 07:48 #47683necudujem sa, ze proruske weby tak stekaju. Benzinka zavisla na vyvoze uhlohydratov si ekologizaciu dopravy a priemyslu odserie a ani 30 rokov po pade komanca z toho dost velke obdobie nadpriemerne vysokych cien ropy im nestacilo na transformaciu priemyslu
18/10/2021 o 11:02 #47684Z testu trojice elektromobilov:
-
AutorPríspevky
- Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.