• This topic has 69 odpovedí, 37 hlasov, and was last updated 24.02.2015/10:29 by .
Zobrazuje sa 10 príspevkov - 61 až 70 (z celkového počtu 70 )
  • Autor
    Príspevky
  • #15439
      @lovec

      archer napísal:

      no podla môjho názoru je štvorkolka najlepšia voľba….

      Len pre toho kto ma revir za rohom. V dazdi,v mraze a podobnych podmienkach to zdaleka najlepsia volba nebude.V lete a v dobrom pocasi iste velmi sikovne….ale vhodny terenak bude vzdy praktickejsi.

      #15440
        @archer

        to je pravda.. pre toho kto má revír doslova pod nosom je štvorkolka OK..

        #15465
          @polovnik11

          Štvorkolka je pekná vec, ale ako hovoril lovec len za pekného počasia. Ale malý tereňak je vec na nezaplatenie.

          #15529
            @palci21vk

            a co tak nissan alebo mitsubishi …………patrol alebo pajero

            #15532
              @kubes

              Záleží hlavne na teréne. Čo ste tu spomínali tak podla mňa sú dobré všetky, len treba mať aj vodičské skúsenosti a úpravu auta(pneumatiky, výška vozidla…) V naších podmienkach(Záhorie) niesu až také zlé podmienky i keď v nektorých revíroch je hoooodne vody a blata. Raz sme zapadli z nissanom terrano 2 a musel prísť traktor ktorý mal malé problémy ale vytiahol nás. Zaujimavé mi bolo to že ako sme sa dostali do revírú kde mal problém aj traktor. Bolo to asi tím že cesta už bola rozritá.

              #19084
                @millos

                Takže, môj postreh…v práci mi prešlo rukami niekoľko tisíc áut, myslím tým aj osobné. Pretože mám aj terénne, vždy si vypočujem názory ľudí, ktorí ich vlastnia, klady aj zápory, keď ich predávajú. V teréne som jazdil na veľa autách, tak môžem porovnať značky. Jednoznačne by som volil Japonca. Staršiu Toyotu alebo Patrola. Mal som aj Pajerá, asi štyri, nie špatné auto, treba dobré obutie, ošetriť ten neskutočne hnijúci rám, ale po riadnom zábere po jamách, čomu sa v našich podmienkach pri poľovačke nevyhneme, som už nemal nervy behať stále po kamarátoch a stále niečo meniť odspodu. Pri zábere v horách len a len auto s pevnou nápravou, pokiaľ je to možné. A pokiaľ sa dá, tak aspoň jednu uzávierku. A s navijakom, je tiež človek spokojnejší, keď ho má vpredu. Ja som volil medzi Patrolom GR a Landcuiserom. Už som skoro kúpil Patrola, ale po dvoch rokoch zháňania mi prišiel ako blesk z neba do rany Landcruiser LC80, 4,2TD, manual, 3xuzávierka, 280.000km…tak nebolo čo riešiť. mám ho 3 roky, a inú značku nechcem. Nie nadarmo volajú túto Toyotu kráľ offroadov. Nevravím, že toyota nie je bezporuchová, dávam jej v hore zabrať, nešetrím ju, ale zatiaľ som okrem nejakých bežných výmen dielov opotrebovaním nič nemal. A tie diely? Všetko a na každý offroad objednať z Anglicka…za babku, aj s poštovným. Ale je to pre každého otázka financií, na čo to auto potrebuje, zvážiť – koľko kilometrov najazdí ročne v teréne…véééľa faktorov treba brať do úvahy. ale moje poznatky od ľudí, s ktorými sa dennodenne stretávam v práci, hovoria jednoznačne za spoľahlivú Toyotu. Zase, ak to auto používam výlučne na poľovačku, a záleží mi na peniažkoch, tak prečo nie aj staručké Pajero, Daihatsu, v krajnom prípade aj Nivu…a teraz, máloktorí ľudia to vedia, dá sa prihlásiť na ŠPZ, /za určitých podmienok/, v pohodičke aj terénne auto z Anglicka, samozrejme môže jazdiť po cestách III,triedy, za nezníženej viditeľnosti…ušetrí sa na poistke, STK, EK ktoré človek pri zaevidovaní a prevádzke nepotrebuje.

                #19085
                  @sirocina

                  Ahoj Miloš, nie je už tá LC80 v teréne ťažká ? Myslím tým keď je blato. Nemáš problém v kopcovitých terénoch po daždi ? Videl som ako ťažký Nisan patrol nevyšiel na kopec – šmýkalo ho, a ľahká Lada niva to vyšla bez problémov.

                  #19087
                    @millos

                    Toyoty sú vo všeobecnosti veľmi dobre vyvážené autá…Ja som s ňou nemal problém, Mal som obuté špičkové gumy Mudzilla. Tri uzávierky urobia svoje v teréne. Ale zase keď auto sadne na “bachor”, tak má prácu navijak. Veľakrát som tlačil na redukovanej trojke sneh pred sebou a auto išlo ako divé. To s Nivou asi ťažko. Mal som aj Nivu, ľahké auto, dobré na leto do terénu, v zime do hlbšieho snehu moc nie. A k pneumatikám, samozrejme, zase nie všetky gumy v teréne nemajú dobrý záber. Darmo že majú 3cm drapák…veľa robí tvrdosť zmesi, konzistencia snehu…a veľa faktorov.

                    #19797
                      @highlander

                      Pajero Patrol Frontera…. Vsetko kratke

                      #19798
                        @walter

                        ak chceš auto len do revíru ,skús si upraviť,ak zoženieš zdravé ARO M461 , prekuj péra a dolož po jednom liste, skrátka zodvihni ho,… nahoď zadnú nápravu z 240-tky s uzávierkou, prevodovku s redukciou, mdziprírubu, a pod kapotu motor Avia , obuj do 16-tiek šípov,… vyjde aj na strechu tvojho domu keď bude na nej meter snehu, blato v úvozoch po LKT-čkach bude tlačiť predným nárazníkom ,( musíš dať ale pozor, aby si nenatiahol do filtra pod kapotou kalnej brečky), o tom, aký, a ako naložený príves vytiahne hore strmým svahom a v snehu, o tom pomlčím,… nie je to žiadny komfort na vozenie, ale neoceniteľný pomocník do revíru, ktorý dá v ťažkom teréne na fraka mnohým drahým kočiarom plným elektroniky, je to prezlečený traktor za tereniak, s konštrukčnou rýchlosťou 80km, ktorý odvezie aj osem ľudí, alebo tonu nákladu

                      Zobrazuje sa 10 príspevkov - 61 až 70 (z celkového počtu 70 )
                      • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.