• This topic has 19 odpovedí, 7 hlasov, and was last updated 30.03.2010/18:17 by .
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 1 až 15 (z celkového počtu 20 )
  • Autor
    Príspevky
  • #13654
      @dr-varga

      Uvažujem o kúpe zbrane a keďže som len začiatočník tak by sa mi zišla každá rada.

      #13655
        @crossbowhunter

        cz je dosť nešťastná volba

        #13656
          @slavoslav

          minuly mesiac sme ich predali 6, zatial su ludia spokojny i ked je skoro hodnotit, ale napr ani slovenska K100 nieje zla volba teraz ked su vychytane muchy

          preco by mala byt CZ nestastna volba? vzdy ma zaraza ako su domace znacky (CZ beriem ako domacu) zaznavane na ukor zahranicia pretoze ich tu ma skoro kazdy, ale ked zabludis na zahranicne fora tak ich opisuju v superlativoch

          #13657
            @dr-varga

            Rozmýšľal som aj nad K100, ale známy ma od nej odhovoril že sú poruchové, ale bolo to z druhej ruky takže neviem čo je na tom pravdy.

            #13658
              @volodo

              dr.varga napísal:

              Rozmýšľal som aj nad K100, ale známy ma od nej odhovoril že sú poruchové, ale bolo to z druhej ruky takže neviem čo je na tom pravdy.

              dr.varga, ja mám K100 už niekoľko rokov a som max. spokojný. Mám takú skúsenosť, že ten kto mi povedal, že s K100 nie je spokojný, tak nie je spokojný s ničím. 😉 Zaujímavé, že tá “poruchová K100” vyhráva jednu súťaž za druhou. Tiež je zaujímavé, že Kuracina nestačí vyrábať, taký je o K100 záujem v zahraničí.:)
              K100 sa už vyrába vo viacerých modifikáciách.
              Skús sa pozrieť na stránku http://www.grandpower.eu

              tu máš link:
              http://www.grandpower.eu/GPprodukty.htm

              #13659
                @slavoslav