• This topic has 39 odpovedí, 11 hlasov, and was last updated 13.04.2016/11:26 by .
Zobrazuje sa 15 príspevkov - 16 až 30 (z celkového počtu 40 )
  • Autor
    Príspevky
  • #17011
      @martin75

      volodo napísal:

      Videl som na Youtube mnoho videí a aj toto video. Prevrátiť sa dá ľubovoľné auto. Hilux má však v najvyššej výbave VSC+EBD systém, ktorý toto hravo rieši. Podobný problém mal pred časom aj Mercedes s modelom “A” ale aj iné automobilky. Tiež to potom poriešili elektronikou. Ako som napísal, do posledného výberu som si dal L200, alebo Hiluxa, preto som aj založil túto tému, aby som sa definitívne rozhodol pre jedného, alebo druhého… 🙂

      ja by som bral Hilux,mam starši model a uplna spokojnosť. Je sice pravda ako ti pisal Lubo, že je to skor dodavka na chatu, ale novy model sa s mojou neda porovnať.
      Na Navaru zabudni, aspoň na staru,je to silne, ale poruchove auto a ked už tak novy model, ten som skušal, a tiež sa to so starym porovnať neda:laugh:
      R.Rover? nie ani zadarmo:laugh: iba ak by si fakt potreboval take silne auto a oplatilo by sa ti doň tolko invesstovať(traktor obity al. plechom)

      #17012
        @doktor70

        Mám dva Hiluxy ročník 2004 a 2009 a jednu L200 ročník 2010 a jednu L200 ročník 2005. Mišiaky sa na Toyotu nechytajú ani náhodou. Toyota je spoľahlivý pracant, nezničiteľná kára, L200-ky sú v servisoch viac ako doma. Na Toyote nenájdem hrdzu ani po rokoch, na L200 som našiel hrdzu na ráme už po necelom polroku. Tá staršia L200 má už rám na odpis. Je pravdou, že autá vzhľadom na charakter mojej práce vôbec nešetrím. Na L200 som viac krát menil prasknuté zadné perá, vstrekovača a žaviče. Na novej L200 mi už menili počítač. Ak ti môžem poradiť, tak L200 určite nekupuj.

        #17013
          @volodo

          Hlavne pre toto nechcem “LONG” / dlhú / verziu…

          #17014
            @pohronie22

            Čo sa týka hiluxov, ako je s tymi novymi modelmi, 170k, maju staly pohon 4×4, alebo pripojitelny? T.j. zadny/4WD? A ako je to s diferencialmi? Medzinapravovy, plus zadny? Je zadny samosvorny alebo manualne pripojitelny?

            #17015
              @volodo
              #17016
                @1lubos

                Vladko od pociatku si presvedceny co ti vadi na L200- tak to nekupuj a basta. Skoda diskusie…
                Na margo co sa popisalo o tych autach poviem tolko- ak ma jedno auto- znacka- sklame, nekupim si predsa znova tu samu znacku… Ty chces auto do terenu nie kdesi na stavbu ze.. O kvalite Mitsubishi ta nik nemusi presviedcat lebo ho mas… A ak chces fakt seriozne info, chod na forum off road. Tam uvidis co je L200 a co Hilux…. Hilux vobec nie je do tazkeho terenu. Ale to je ako otvorit temu 308W alebo 7×64…
                A uz len poznamka o nekvalite Mitsubishi- kolkokrat vyhrala Pariz-Dakar Toyota a kolkokrat Mitsubishi….???!! HOWGH

                #17038
                  @volodo

                  Takže nakoniec voľba padla na Toyota Hilux. Objednal som a možno už budúci týždeň bude doma… 🙂

                  Našiel som aj zaujímavú recenziu na Hiluxa, kto máte záujem, tak kuk sem:

                  http://moje.auto.cz/Hiluxy/toyota-hilux.html

                  #17076
                    @lovec

                    Hilux s 3,0D a automatom je vyborna volba, prakticky asi najlepsia
                    zo sucasnej ponuky pickupov. Aj ked nedavno jej vyrazne slapol na krk
                    Nissan, ked do Navary zabudoval 3,0D V6 so sedemstupnovym automatom.
                    Lepsi motor aj lepsia prevodovka oproti Toyote. Hilux ma akurat vyhodu
                    v malicko kratsom razvore….
                    Ked prisiel Hilux s novym 3,0D a automatom, tak v tej dobe to auto
                    chodilo lepsie ako vtedajsi Landcruiser bez vzduch. pruzenia.
                    Myslim, ze v niektorom z poslednych cisel nemeckeho casaku Off-Road
                    bol zmieneny Hilux so stalym pohonom 4×4.
                    Staly pohon 4×4, to bolo jedine pozitivum na L200. Avsak motor, bez
                    ohladu na vykonovy stupen a moznost nachipovania zaostaval o triedu
                    za konkurenciou (spokojny majitelia sa neurazia, to je prosty fakt).
                    Zabudovat do pickupu motor – s ohladom na to,ze je to naftak v prac.
                    aute – s takpovediac vysokootackovou charakteristikou nebol najstastnejsi
                    krok. Takisto sklbenie archaickeho 4st- automatu s takymto motorom bola
                    z nudze cnost. To vsetko vsak nebranilo oblubenosti L200 a pomerne
                    siroka skupina majitelov je a bude spokojna.
                    Ja by som v tomto okamihu mal osobne poradie:
                    – Navara (kvoli motoru a prevodovke + je moja oblubena znacka, moze vsak
                    stracat body kvoli uz nie najaktualnejsiemu dizajnu a proporciam
                    v interieri)
                    – Hilux (do prichodu novej motorizacie v Nissane bol na vrchole po
                    vsetkych strankach)
                    – ostatne…

                    A dufam, ze si neobjednal nejaku hnusnu sivu farbu….;) :laugh:

                    #17080
                      @volodo

                      Ahoj Igino, tak ako som písal vyššie, uvažoval som aj o Navarke. Má celkovo robustnejší podvozok, “ale” potreboval som občas zviesť aj dospelích ľudí na zadnej sedačne a to Nisan s Navarkou posral. Zadné sedadlá sú v Navarke snáď len na okrasu… Skús si tam sadnúť… Taký pevnejší chlapci ako sme podaktorí z nás sa tam nevpracú – jedine ak tak – po súčiastkach :laugh: … Takže Navarka z posledného kola vypadla práve kôli priestoru “pre deti” na zadných sedačkách.

                      U mišiaka L200 mi tak ani nevadil ten “slabší” motor, ako ten neskutočne dlhý zadný prevys u nového modelu /2011/. Áno dá sa zohnať model aj s krátkou korbou – “ALE” nemá automat 🙁 … Jediná voľba pre moje potreby bola Toyotka Hilux, preto som sa priklonil k nej…

                      Len pre zaujímavosť, všetkých predajcov ktorých som oslovil ma prekvapili tvrdením, že vraj “automat nikto nepýta” :woohoo: – preto sa vraj na Hiluxa s automatom čaká 6 a viac mesiacov !!! No povedz kto by čakal 6 mesiacov /ešte by som si to dovtedy náhodou rozmyslel 🙂 /

                      / Taká malá perlička – Mitsubishi sa na slovensko oficiálne vôbec nevozí s automatom !!! – vraj to nikto nepožaduje / :woohoo: Sú to ale srandisti tí naši predajcovia že ?

                      Napokon som našiel ochotného predajcu, ktorý si to vedel zariadiť tak, že Hilux s automatom a požadovanej výbave a farbe bude do 2 týždňov od podpísania objednávky …

                      Farbu som chcel only black, to preto aby na nej bolo dobre vidno prach 🙂

                      #17085
                        @martin75

                        Volodo podla mna si si vybral velmi dobre .
                        sice ako pisal Lubo, nieje to rodeny off road,ale ako na začiatku opisoval zdvihanie podvozku a navijaky pri uprave L200vky:P to iste môžeš urobiť s hociktorym autom.
                        Ja osobne by som bral jedine Hilux. Je to spolahlive auto a nebudeš s nim každu chvilu v servise.Myslim si že to je asi najpresvedčivejši dôvod pre Hilux. Ved uvidiš sam:)
                        kto raz vyskušal Toyotu ……:laugh:

                        #18679
                          @romanv

                          …pred rokom som vyriešil takmer identický problém a mám v autoparku Toyotu Hilux 2,5D. Po ročných skúsenostiach som spokojný, skvelý pomocník.

                          #18697
                            @volodo

                            Rozhodol som sa trošku oživiť túto tému o skúsenosti po najazdení 15.000km. Je mi to ľúto, ale musím napísať, že ma značka Toyota sklamala.

                            Nemienim skrývať že som sklamaný len preto, aby mi niekto nevytkol moje predchádzajúce nadšenie. Kto si prečíta celú diskusiu vie, s akým elánom som šiel do značky Toyota. Bohužiaľ som jej dal prednosť pred Mišiakom L200…

                            Takže čo ma nahnevalo:

                            Po 5000 km som zistil, že je od výroby zle nastavená geometria predných kolies, odniesli si to obe predné nové pneumatiky. Škoda “len” 400€. Na nové auto som si len zvykal a ani ma nenapadlo, že mám kontrolovať aj geometriu…

                            Samozrejme som reklamoval. Vyjadrenie predajcu a dealera Toyota citujem “Záruka na zbiehavosť kolies na Toyota Hilux je 1000 /citujem tisíc / km !!! ” Ako ďalšiu perlu som sa dozvedel, citujem “asi ste jazdil po jamách !!!” Musím napísať, že dovtedy to auto nebolo ani len na tráve. Jazdil som s ním len do práce.

                            Takže keď som nepochodil u predajcu, napísal som sťažnosť importérovi a to do BA, ako aj do CZ, ako hlavnému dovozcovi Toyota pre SK a CZ. Naivne som čakal, že snáď tam sa dovolám spravodlivosti. Tušíte správne. Sladkými rečičkami / vraj aký dôležitý zákazník som, atď… / a výhovorkami ma pekne poslali viete kam…

                            To som reklamoval len “obyčajné” zlé nastavenie geometrie, čo by sa stalo, keby som reklamoval prevodovku, motor, alebo niečo iné ešte závažnejšie. Aké perlivé výhovorky by som počul? “jazdil ste asi rýchlo, alebo pomaly, jazdil ste asi do kopca, alebo z kopca … ”

                            To ani nechcem rozpisovať aké prefíkané triky používajú v autorizovanom servise na to, aby ste náhodou nevideli čo vám s autom vyvádzajú…

                            Nemám chuť rozpisovať všetko dopodrobna, všetku tú komunikáciu, bol to len zbytočne premárnený čas… nemá to zmysel, jednoznačne
                            som sa presvedčil, že značka Toyota je len pozlátka, už dávno názov Toyota neznamená kvalita a spoľahlivosť, nedajbože spokojnosť… myslím, že si už nikdy nekúpim nič čo bude mať tento názov. Nechcem výrobok s ktorým keď mám problém, tak sa na mňa výrobca alebo predajca vykašle…

                            V čom ma ešte nepríjemne prekvapila hiluxka:

                            – Interiér hrôza, síce som sa s tým už zmieril, ale každý deň si nadávam do …. keď to porovnám s mišiakom L200.

                            – Okrem kože mám max. výbavu a ono to nemá vyhrievanie sedačiek ani vyhrievanie sp. zrkadiel !!!

                            – Teleskopická anténa k rádiu je funkčná len pri plnom vysunutí a vydáva divné zvuky – búcha pri jazde…

                            – Motor síce je výkonom v pohode, ale ten traktorový / áviacky / zvuk mi poriadne lezie na nervy -hrôza… Nemusím písať, že pri 130 na dialnici je lepšie dať si strelecké sluchátka…hrôza …

                            – Redukčná páka sa po naštartovaní trasie ako keby jej bola obrovská zima, celkom tak ako v starom traktore… brrrr

                            – Predné sklo nemá slnečnú clonu za spätným zrkadlom. Celé leto som nadával. Ešte aj najlacnejšia Kia to má…

                            – Atypický rozmer pneumatík. 265×65 R17 / skúste na tento rozmer zohnať slušné pneumatiky / To ani nehovorím na akých galuskách je nové auto predávané. Dal som ich ihneď dole, ale môžem ich tak akurát niekomu darovať, pretože tento rozmer na žiadne auto nepasuje a každý kto kúpil Hiluxa, tie pneumatiky má tiež v garáži na okrasu.

                            – O automate som veľa čítal, že zle radí, že si robí čo chce. neveril som tomu – teraz už verím – hrôza…

                            – Mal som podozrenie, že mi nefunguje ABS, v servise mi povedali, že to vedia vyskúšať len cez zimu na snehu…vraj sa to inak nedá vyskúšať…

                            – Auto má VSC… avšak na prachu, alebo snehu zadné kolesá prešmykujú a VSC sa tvári že je všetko OK…

                            – Na prašnej a zasneženej ceste do kopca bez zaradenej 4kolky a bez nákladu je to celkom sranda … uvažujem, že budem voziť jedno, alebo dve vrecia piesku…

                            – Doplatil som si do záruky 5rokov, ja somár – teraz musím chodiť len do autorizovaných servisov, inak mi záruka neplatí…

                            – Vraj servisná knižka v elektronickej podobe, ha ha , dobrý to chyták… skoro nič sa nedozvieš lebo k nej nemáš plný prístup.

                            Bohužiaľ sa s autom musím zmieriť, predať pod cenu sa neoplatí…
                            Moja rada na záver, ak sa budete ako ja rozhodovať medzi Hiluxom a L200, poriadne si ešte raz kúpu Hilux rozmyslite.

                            🙁 🙁 🙁

                            #18699
                              @alexander

                              :laugh: to ťa museli teda poriadne nahnevať.

                              #18700
                                @volodo

                                Alexander, ani ma tak nenahnevalo to, že sa stala nejaká závada, ako to že zo mňa išli robiť idiota. Namiesto toho aby povedali prepáčte stala sa chyba, samozrejme to napravíme, hľadali výhovorky ako to zvaliť na používateľa. Toto značke Toyota neprepáčim.

                                #18701
                                  @1lubos

                                  HM….. Ja som ti pisal pred kupou svoj nazor.. Vtedy si ale skor riesil dlzku korby, previs atd. S Mitsubishi mam 13 rocne skusenosti ale napokon- s autom to je ako s vyberom pusky ci puskohladu… Ja som bol min tyzden na garancke s Mitsubishi po 2 rokoch. Na soferovych dverach pri zrkadle mi zliezla pri kraji blatnika farba- taky pasik asi 0.3mm x 6cm. Zistili ze nejake tesnenie sa opieralo o dvere a tak pri otvarani osuchalo farbu. A verdikt?- Mam pristavit auto na dva dni a oni mi to opravia nakolko ja som za to nemohol- jedine ze by som neotvaral soferove dvere. Takze plna spokojnost ako s autom tak i so servisom.
                                  Vladko no co uz- ked si to kupil- musis sa s tym zmierit . Je mi len cudne ze predajcom v dnesnej dobe nezalezi na spokojnosti zakaznika. Oni dostali svoje prachy a ty sa p…
                                  Je mi to fakt luto ze mas take skusenosti. Oni ziju z uspechov predchodcov- rady 70, 80 i 100. Ale to bola kvalita v dobe ked ich robili o niecom inom.
                                  Mne pride ten Hilux ako ani ryba ani rak.
                                  Cauko

                                Zobrazuje sa 15 príspevkov - 16 až 30 (z celkového počtu 40 )
                                • Musíte byť prihlásený, aby ste mohli odpovedať na túto tému.